Garantie & Klachten

 

Garantie

Ik geef om mijn geleverde Declaré producten en diensten en doe logischerwijze mijn uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of gewenst. Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar schoonheidssalonswalmen@hotmail.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via;

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Claudette Kanaar, eigenaresse Declaré Skincare Store, 06-17248844

(Deze tekst is auteursrechtelijk beschermd ©CK2018)

WebwinkelKeur

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2018 - 2021 Declaré Skincare Store | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel